Help

ヘルプ

Order confirmation

ご注文の確認

Once your order has been placed an order confirmation will be sent to the email address provided at checkout. If you’ve received your order confirmation and have any concerns, please contact us.

ご注文手続き完了後、チェックアウト時にご入力いただいたメールアドレスにご注文確認メールをお送りいたします。ご注文確認メールの内容につきまして、ご不明な点がございましたら、お問合せにてご連絡ください。

Shipping information 

ご注文の処理状況

Once your order is placed a standard processing time of up to 3 business days is required before you receive an invoice.

通常、ご注文の完了から3日以内にご請求メールをお送りします。

Payment method 

お支払い方法

We accept payment from PayPal.

PayPalからお支払いしていただきます。

Shipping information 

商品の発送

Once your order has been shipped, you will receive an email with your shipment’s tracking information, allowing you to keep tabs on the progress of your delivery.

ご注文の商品の発送完了後、追跡番号を記載したメールをお送りいたします。これにより発送状況を把握することが可能です。

Returns

ご返品方法

To initiate a return, please contact us. Costumers are responsible for covering the cost of return shipments and coordinating the return with their local post.

返品をご希望の場合は、お問合せください。返品時の送料はお客様負担とさせて頂きます。

Exchanges

商品の交換

We do not offer direct exchanges.

商品の交換は承っておりません。